Veelgestelde vragen
Je kunt 24 uur per dag een bestelling plaatsen in onze webwinkel. Daarnaast zijn wij elke werkdag van 8:30 uur tot 17:00 uur bereikbaar op telefoonnummer 088 - 543 08 08 of kun je jouw bestelling per e-mail doorgeven via info@pci.nl.
Het is voor bestaande klanten mogelijk om op factuur te bestellen.
Wanneer je voor het eerst een bestelling bij ons plaatst op factuur, wordt door een van onze medewerkers gekeken naar de kredietstatus. Wanneer deze is goedgekeurd, ontvang je van ons een bevestiging en wordt de bestelling uitgeleverd.
Wanneer je een product wilt retourneren, kun je contact opnemen om een retourzending aan te melden. Je wordt dan geholpen met de retourzending. Je kunt dit zelf makkelijk regelen via je eigen account. Ga hiervor naar Mijn bestellingen, klik op de juiste bestelling en klik vervolgens onderaan de pagina op Retouraanvraag.
Kom je er niet uit, dan kun je kunt altijd contact opnemen met onze klantenservice op 088 - 543 08 08 of stuur een e-mail naar info@pci.nl.
Mogelijk is je account inactief of gebruik je niet de juiste login-gegevens. Controleer eerst of je de loginnaam en het wachtwoord goed invoert. Let hierbij vooral op het gebruik van hoofdletters en kleine letters, omdat hier in het wachtwoord op wordt gecontroleerd.
Lukt het dan nog niet om in te loggen, klik dan op de link Wachtwoord vergeten. Op deze pagina kun je jouw e-mailadres invullen, waarna automatisch een nieuw wachtwoord wordt aangemaakt. Deze wordt naar jouw e-mailadres gestuurd, wanneer het e-mailadres bij ons bekend is.
Mocht het inloggen vervolgens nog steeds niet lukken, neem dan contact op met onze klantenservice op 088 - 543 08 08 of stuur een e-mail naar info@pci.nl. Onze klantenservice helpt je vervolgens met het aanmaken van een nieuw wachtwoord, het her-activeren van je account of eventueel met het aanmaken van een nieuw account.
Wij verzenden jouw bestelling binnen Nederland naar het adres van jouw keuze. Tijdens het bestelproces kun je aangeven of en wanneer een alternatief afleveradres gebruikt moet worden.
Je kunt jouw vraag altijd stellen via e-mail of door te bellen naar de klantenservice. Een van onze medewerkers staat je te woord staan en helpt je verder. Wij zijn bereikbaar via telefoonnummer 088 - 543 08 08 of per e-mail aan info@pci.nl.
Bestellingen die vóór 16:00 uur zijn geplaatst en betaald (mits voorradig), worden normaal gesproken de volgende werkdag aangeboden, tenzij een afwijkende levertijd is vermeld bij het product.
De bezorging van de bestelling vindt op werkdagen tijdens kantooruren plaats. Mochten jouw openingstijden afwijken van gebruikelijke kantooruren (8:00 uur tot 18:00 uur), neem dan contact op met onze klantenservice op telefoonnummer 088 - 543 08 08 of stuur een e-mail naar info@pci.nl.
Wij gaan met de grootst mogelijke zorg om met jouw bestelling. Mocht je onverhoopt toch een klacht hebben over een bestelling, dan verzoeken wij je zo spoedig mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice op telefoonnummer 088 - 543 08 08 of per e-mail naar info@pci.nl. Ook kun je het online klachtenformulier invullen. Wij zorgen dan voor een passende oplossing.
De webwinkel is 24 uur per dag geopend.
Indien je vragen hebt aan onze klantenservice, kun je contact met ons opnemen op werkdagen van 8:30 uur tot 17:00 uur op 088 - 543 08 08 of via info@pci.nl. Zij staan klaar voor al jouw vragen over onze producten,diensten en de webwinkel.
Is je bestelbedrag hoger dan € 75,- exclusief BTW? Dan rekenen wij geen verzendkosten.
Voor bestellingen die lager zijn dan € 75,- exclusief BTW rekenen wij € 6,95 verzendkosten.