0 Vergelijken

Service en garantie

Manco of defect meldingen

PCI streeft er naar jouw bestelling zo goed en compleet mogelijk uit te leveren. Mocht er onverhoopt een product niet geleverd zijn of heb je een defect product ontvangen, stuur dan een e-mail naar supplies@pci.nl of bel met 088 - 543 08 08.

Vermeld altijd jouw contactgegevens, het ordernummer, productcode, aantal en of het een defect of manco melding betreft. Melden kan uiterlijk binnen 2 werkdagen, inclusief de dag van levering. Na 3 werkdagen stelt PCI zich niet meer verantwoordelijk voor ontbrekende en/of defecte producten. Ontbrekende producten worden, na aanmelding en akkoord bevonden door PCI, zo spoedig mogelijk nageleverd.

PCI draagt de zorg voor de retourprocedure van defect geleverde producten. Bij binnenkomst worden de goederen fysiek gecontroleerd, alleen indien de artikelen daadwerkelijk defect/beschadigd worden bevonden, volgt in overleg met jou creditering of krijg je een nieuw product toegestuurd.

Garantie

Indien het Product binnen de garantietermijn een gebrek vertoont, te wijten aan het product en niet aan ondeugdelijk gebruik zal PCI het product binnen een redelijke termijn kosteloos herstellen of vervangen. In sommige gevallen kan het zijn dat je rechtstreeks contact op dient te nemen met de desbetreffende producent voor reparatie of vervanging.

Voor vragen over jouw garantie en service kun je uiteraard altijd contact opnemen met onze klantenservice op 088 - 543 08 08 of een e-mail sturen naar supplies@pci.nl

Service en garantie

Klik hier om jouw product voor garantie en/of service aan te melden bij de fabrikant.

Voor telefonische ondersteuning bel 088 - 456 0000 (lokaal tarief)
(bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 17:00 uur)

Klik hier om jouw product voor garantie en/of service aan te melden bij de fabrikant.

Voor telefonische ondersteuning bel 020 - 54 51 230 (lokaal tarief)
(bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8:30 tot 17:30 uur)

Klik hier om jouw product voor garantie en/of service aan te melden bij de fabrikant.

Voor telefonische ondersteuning bel 088 - 73 22 666 (lokaal tarief)
(bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8:00 tot 18:00 uur)

Klik hier om jouw product voor garantie en/of service aan te melden bij de fabrikant.

Voor telefonische ondersteuning bel 020 - 708 50 99 (lokaal tarief)
(bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 17:30 uur)

Klik hier om jouw product voor garantie en/of service aan te melden bij de fabrikant.

Voor telefonische ondersteuning bel 020 - 50 40 646 (lokaal tarief)
(bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8:00 tot 17:00 uur)

Klik hier om jouw product voor garantie en/of service aan te melden bij de fabrikant.

Voor telefonische ondersteuning bel 020 - 499 01 53 (lokaal tarief)
(bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 17:00 uur)

Klik hier om jouw product voor garantie en/of service aan te melden bij de fabrikant.

Voor telefonische ondersteuning bel 0900 - 543 54 54 (lokaal tarief)
(bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8:30 tot 18:00 uur)

Klik hier om jouw product voor garantie en/of service aan te melden bij de fabrikant.

Voor telefonische ondersteuning bel 088 - 90 90 100 (lokaal tarief)
(24 uur per dag bereikbaar, 7 dagen per week)